Aktuell information

Sjukanmälan görs i god tid före skolstart senast klockan 8.00, via appen Admentum eller på nummer 031-3858201. Om du inte meddelar expeditionen från början att ditt barn blir borta en längre tid måste du ringa varje morgon. Vid växelvis boende behöver du också meddela barnets andra vårdnadshavare.

Behöver du inspiration i att stärka ditt barns självkänsla? Vill du dela dina erfarenheter kring föräldraskap och familjeliv med andra? Behöver ni utvecklas i er par- eller familjerelation? På dessa webbsidor hittar du kurser, träffar, mötesplatser och stöd från Göteborgs Stad att ta del av.

Sista ansökningsdatum för ansökan till förskoleklass till förskoleklass 24/25 är den 31 oktober.

Detta är ett dokument som du som vårdnadshavare får vid ditt barns skolstart. För att alla som arbetar på skolan och alla barn som går i skolan hos oss skall känna
TRYGGHET, GEMENSKAP och GLÄDJE.